„Légy jó és magányos leszel.” (Mark Twain)

Az idő nagy úr

Megjegyzések

  • xy: Tök jó, hogy jössz haza:) azért néha írogathatsz ide ám, sokakat érdekel:) pusziiiiiiiiiii (2008.06.22. 15:33) Információk II.
  • w: hy. mikor térsz haza? és írj ha lesz pár perced, hogy hogy megy sorod odakint? pusz (2008.06.02. 03:17) Információk
  • Bazsetta: Annyira irigyellek, hogy ott voltál! Olyan jó neked! :) Puszillak! (2008.05.14. 23:07) Képek - Skócia I.
  • xy: mintha ott lennék...szürke pályaudvar, szürke emberek, soha nem múló idő, néni arcán kiábrándultsá... (2008.05.14. 00:35) Visszaút...
  • baghyra: Áááá, el vagyok úszva magammal sorry. Egyszer majd írok neked, jó? :) És a szám tényleg jó. Honnan... (2008.04.14. 23:11) Zene

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

HTML

Zene

2008.01.04. 23:47 | Dzsingisz | 1 komment

Minden a régi marad, én nem tervezek reformokat az új évre... Megmarad a bejegyzések stílusa és esetlegessége is...

A zenénél tudjuk, hogy a szöveg is fontos, de a következő dalra ez különösen igaz. Az előadó Hofi Géza, egyik nagy kedvencem. Róla általában, Koós Jánossal előadott, Macskaduettje vagy Próbálj meg lazítani című örökbecsű slágere jut eszébe mindenkinek ha zenét emlegetünk, az én régi szívem csücske mégis egy másik dal, ami sokkal mélyebb értelmű. Van benne, érzelem, politika, humor és ami legszebb, hogy ezeket mindenki saját magának mazsolázhatja ki a  szövegből. Az én értelmezésem szerint ez egy több szempontból is életigazságokat tartalmazó és nagyon igaz dal, de egyrészt senkit nem akarok befolyásolni, másrészt gondolataim nagy része nem tartozik az internet nyilvánosságára, ezért csak halgassátok meg.

Ezt a dalt "küldöm" (mint egy kívánságműsorban) azon barátaimnak, akikkkel tudtam találkozni és néhány kedves pillanatot varázsoltak életembe, amíg otthon voltam: Vöri, Guszti, Vera, GaTa, Tamás, Dóri, Norbi, Yoda, Metálos, Magdus, Laci, Werocs, Samu, Szakáll, Balázs, Mikey, a Dundi Pocak zenekar és a Kiskorsó "személyzete". Akikel nem tudtam találkozni, pedig szerettem volna, szintén említést érdemelnek: D'Artagnan, Tuky, Gábor, Bálint, Simi és még sokan mások, ne haragudjatok, az idő sajnos véges. De Mindannyiótoknak köszönöm, hogy Vagytok nekem!

A kép a zenéhez az "elérendő cél" a jövőben...

Hofi Géza : Egy kiöregedett vadászkutya dala

Amikor még fiatal voltam,
Erdőbe vittek ahol vígan kóboroltam.
Űztem én a nagy és kis vadat,
Jutott nekem mindig néhány apró kis falat.
Régen volt!

Az évek jaj, szép lassan teltek,
Míg loholtam én, mások vígan pihentek.
Lábam szívem már nem fiatal,
Az ígéretekből maradt egy dal.

Egy kiöregedett vadászkutya,
Vonyítva ül a kátyuba.
A hűséget én nemcsak mutattam,
Emlékezz rá, érted mennyit ugattam.


Ti kiöregedett vadászebek,
Csont helyett jött a nyugdíj rendelet,
Értetek a szívem majdnem megszakad.

Hogy hittem én, én ifjú állat,
Jó lesz nekem majd mindenkor tenálad.
Hisz a gazda mindig úgy kényeztetett,
Csak gyomorrontáskor éheztetett.

Egy kiöregedett vadászkutya,
Vonyítva ül a kátyuba.
A hűséget én nemcsak mutattam,
Emlékezz rá, érted mennyit ugattam.                                                                      
Ti kiöregedett vadászebek,
Csont helyett jött a kamatadó rendelet,
Értetek a szív majd megszakad.
De a rosszban jó, hogy ugatni már szabad,
Hogy ugatni már szabad,
Hogy ugatni még szabad!

Nem tudom én mit hozz a holnap,
Az új kutyák mind frissen csaholnak.
Nem tudok én mást vonyítani.
Az igazságból elveszett.
Az igazságból elveszett.
Az igazságból elveszett az "i"!

http://rapidshare.com/files/81307788/04_Kioeregedett_vad_szkutya.mp3

 

 

Legyetek jók, ha tudtok!

A bejegyzés trackback címe:

https://dzsingisz-poznan.blog.hu/api/trackback/id/tr91285232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peppone Botazzi 2008.01.05. 00:17:41

2003-2004 szép volt, rég volt, jó volt. Gondoktól mentes egyetemi aranyévek! Visszamenni lenne jó. Ezt beszéltük ma Tukival. Minden egyszerű volt és gondtalan. Dögöljön meg aki megváltoztatta ezeket! Örömmel látom bekerültem a blogba, híres lettem ;) Nem is tudtam hogy itthon vagy ünepekkor. Jövő szerdán akkor gondolom nem leszel, akkor lenne nagyobb tombolás. Kár hogy Te se leszel, Tuki se, Norbi se. Ja és hűséges blogolvasó lettem!
Jó ez a Hofi dal. Nagy volt az öreg. Az a baj, hogy nem akarom értelmezni, de sajnos értelmezem. Úgyhogy most kéne összeülni inni.
Na jó , megyek szétrugdosom pár kisgyerek hóemberét :)
süti beállítások módosítása