„Légy jó és magányos leszel.” (Mark Twain)

Az idő nagy úr

Megjegyzések

  • xy: Tök jó, hogy jössz haza:) azért néha írogathatsz ide ám, sokakat érdekel:) pusziiiiiiiiiii (2008.06.22. 15:33) Információk II.
  • w: hy. mikor térsz haza? és írj ha lesz pár perced, hogy hogy megy sorod odakint? pusz (2008.06.02. 03:17) Információk
  • Bazsetta: Annyira irigyellek, hogy ott voltál! Olyan jó neked! :) Puszillak! (2008.05.14. 23:07) Képek - Skócia I.
  • xy: mintha ott lennék...szürke pályaudvar, szürke emberek, soha nem múló idő, néni arcán kiábrándultsá... (2008.05.14. 00:35) Visszaút...
  • baghyra: Áááá, el vagyok úszva magammal sorry. Egyszer majd írok neked, jó? :) És a szám tényleg jó. Honnan... (2008.04.14. 23:11) Zene

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

HTML

Születésnap

2008.03.13. 02:09 | Dzsingisz | 1 komment

Mindenkitől elnézést az újabb hoszabb kihagyásért. A magyarázat: nem volt netem múlt hét hétfőtől, e hét hétfőig, ugyanis elköltöztem egy másik szobába. Mától viszont, többé-kevésbé visszatérnek a dolgok a régi kerékvágásba.

A múlt hét másik, nem teljesen szürke hétköznapnak tekinthető eseménye, a születésnapom volt. Ebből az alkalomból kaptok most egy "ünnepi"  bejegyzést, a többi majd később.

Szóval betöltöttem a 26-ot, így már közelebb vagyok a 30-hoz, mint a 20-hoz. Kicsit fura érzés, de különösebben nem érdekel, ahogy szinte semmi sem… Szerveztem egy kis összejövetelt kb. 30 itteni baráttal, ismerőssel. Főztem, meg iszogatunk, aztán elmentünk a Bunubába, némi időelcsapásra. Persze nem az én születésnapom lett volna, ha nem szúródik el az egész, mert még itt a konyhában ellopta valaki kedves ukrán barátom fényképezőgépét…
 
A témához kapcsolódó vers, Babits melletti másik kedvencemtől.
 
Juhász Gyula: Születésnapom
 
Mint nyárfák hárfázása nyári éjen,
Olyan magányos és olyan talányos
Elzengő ifjúságom, vert reményem.
 
Ma fájón int felém sok régi város
És távol táj, hol fiatal fehéren
Az élet kacagó volt és világos.
 
S egy húr ezüstje sír, a fája ében,
A hold ma sírokon jár s hervadásos
Az éjszaka. Huszonhat éve éppen...
 
Legyetek jók, ha tudtok!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dzsingisz-poznan.blog.hu/api/trackback/id/tr13378764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baghyra 2008.03.17. 11:13:37

Küldtem emil, majd kukkants rá, ha lesz szabad perced. Pár.
süti beállítások módosítása