„Légy jó és magányos leszel.” (Mark Twain)

Az idő nagy úr

Megjegyzések

  • xy: Tök jó, hogy jössz haza:) azért néha írogathatsz ide ám, sokakat érdekel:) pusziiiiiiiiiii (2008.06.22. 15:33) Információk II.
  • w: hy. mikor térsz haza? és írj ha lesz pár perced, hogy hogy megy sorod odakint? pusz (2008.06.02. 03:17) Információk
  • Bazsetta: Annyira irigyellek, hogy ott voltál! Olyan jó neked! :) Puszillak! (2008.05.14. 23:07) Képek - Skócia I.
  • xy: mintha ott lennék...szürke pályaudvar, szürke emberek, soha nem múló idő, néni arcán kiábrándultsá... (2008.05.14. 00:35) Visszaút...
  • baghyra: Áááá, el vagyok úszva magammal sorry. Egyszer majd írok neked, jó? :) És a szám tényleg jó. Honnan... (2008.04.14. 23:11) Zene

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

HTML

Helyzetjelentés II.

2007.10.06. 19:20 | Dzsingisz | 1 komment

 

Eljött az ideje egy újabb beszámolónak, főleg mert kedves Kisdiák Zsófi felszólított, hogy gyakran írogassak ide. :-)     

A hétvége első felének programja kirándulás volt, amiről nemrég értem vissza, egész érdekes volt. Egy 80 km.-re lévő falu (Ciazen) kastélyában voltunk, tegnap délután mentünk és estére szerveztek egy Erasmus iroda bemutatkozót, meg hangversenyt. A vicces, hogy ez a kastély (egyébként régen a poznani püspökök pihenőhelye volt) sokkal kényelmesebb és komfortosabb volt, mint a kollégium. Beszélgettünk is páran róla, hogy át kellene oda költözni, csak kicsit messze van bejárni, meg drágák a szobák...

A hangverseny után jött az igazi poén, mert szerveztek egy Európai dalverseny elnevezésű össznépi ökörködést is, ahol minden jelenlévő nemzet képviselőjének be kellett mutatkozni valamilyen nemzeti tánccal, énekkel vagy népviselettel. Vicces volt, hogy ugye Magyarországról csak egyedül vagyok, gondolkoztam is, hogy mi legyen, aztán úgy döntöttem, hogy miután népviselet éppen nincs nálam, táncolni meg nem kéne, mert az nem biztos, hogy jól állna, próbáltam énekelni valamit. Előtte viszont az este első poénjaként a spanyolok elrángattak magukkal, mikor ők mentek fellépni, mondván, hogy szerintük én félig spanyol vagyok. Vicces volt, főleg, hogy előtte is meg utána is sokan mondták, hogy engem, amikor láttak, spanyolnak hittek. Ennyire asszimilálódtam volna az amigokhoz?! Nem lesz ez így jó, néha már spanyolul köszönök és káromkodok (ez persze nem igaz, mert nem hagyom el a hungarikumainkat, de ezek többet használják a "putta madret", mint mi a közösülésre felszólító kedvencünket). Persze végül tegnap este óta már mindenki tudja, hogy én vagyok az egy szem magyar, mert végül a Kicsiny falum örökbecsű slágert énekeltem el (igazodva a sztereotípiához, hogy szomorú nemzet vagyunk, sírva vigadunk, meg a lelki állapotom bizonyos részéhez is), persze angolul elmagyaráztam előtte, hogy miről szól, hogy ne nézzenek annyira bambán. Ami azért így is összejött... Szerintem szörnyen ment, de végül egész nagy sikerem volt, persze ebben nagy része lehetett annak is, hogy mint már említettem, a legnagyobb csoport spanyolokkal, a második legnagyobb csoport törökök egy részével és a harmadik legnagyobb csoport olaszokkal is jóban vagyok. De utána is sokan jöttek gratulálni mondván, hogy tetszett nekik. Ja és most már majdnem az összes törökkel jóban vagyok, ők, ahogy az Icwipen, itt is megtalálnak... Helyezésben dicséretet kaptam egy különdíjjal (ami lengyel útikönyvet és csokit jelentett a kézzelfogható részéről a dolognak).

Ma úgy jöttünk vissza Poznanba, hogy megnéztünk egy közeli XIII.-századi cisztercita apátságot. Hogy ott miket láttam... a "szerzetesek" mind fiatalok voltak és farmerben meg sportcipőben rohangáltak a reverenda alatt. Hiába, már az egyház is globalizélt!

Egyelőre ennyi, mindenkinek további kellemes hétvégét kívánok! 

Legyetek jók, ha tudtok!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dzsingisz-poznan.blog.hu/api/trackback/id/tr64188414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsi 2007.10.06. 19:57:34

Jól hangzik. Kicsit irígykedek.

Az icwip after jól sikerült, emlegettünk. Érezd nagyon jól magad és írj sűrűn! A legjobbakat!
süti beállítások módosítása